5. septembra 2011

Nové články, sekcie a učenie ...

Prázdniny za nami, prichádza škola a s ňou aj veľa učenia. Tento krát budú na web pribúdať články pomalšie a v menšom počte. Pravdaže na toto všetko som myslel, takže som si dopredu pripravil zopár článkov a postupne ich budem pridávať na web. Ešte tento mesiac by sa mali na webe objaviť také články ako napr. Frakcie a Postavy, Tipy a Triky, 3 nové zbrane a veľa iného. A tak isto sa pripravujem na prepísanie istých článkov, ktoré pribudli na stránku medzi prvými ale kedže niesu napísane v takej kvalite, ako by som vyžadoval, rozhodol som sa ich prepísať. To všetko by som mal stihnúť do konca mesiaca. Na našej stránke sa ešte síce nenachádza sekcia s Shadow of Chernobyl ani s Clear Sky ale toto všetko by sa malo zmeniť. Nebudem vám to tu celé rozpisovať, bolo by to nadlho.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára