14. októbra 2011

Dynamické zobrazenie. Áno, či nie ?

Naskytla sa nám možnosť zase sa priblížiť bližšie k dokonalosti. Naše stránky môžu od nedávna prejsť na dynamické zobrazenie čo znamená, že po technickej stránke trochu zvýšime tu našu "zatiaľ" nízku úroveň. Toto dynamické zobrazenie sa na našej stránke už objavilo a ja som mal možnosť ohodnotiť túto vítanú zmenu.
A výsledok? Technicky sa jedná o krok v pred, to je síce fakt. Ale stále som mal pocit istej nepriehľadnosti vo všetkých tých článkoch a sekciách . Nakoniec. Tento update bude na našej stránke presne týždeň a aj vy môžete ohodnotiť/povedať svoj názor na túto zmenu. Svoje ohlasy píšte do komentárov tohto článku. Ak budú vaše ohlasy negatívne, stránka sa vráti do pôvodného dizajnu a bude všetko po starom. Ale ak pozitívne, tak ma čakajú dlhé večery, kde sa budem snažiť vychytať všetky muchy a nedostatky, ktoré nové prevedenie má(a to mi verte, že ich nieje málo).
Pridávam video v ktorom sa môžete dozvedieť, čo sa deje okolo pokračovania, seriálu a celkovo všetko o Stalkerovi do budúcna. Video je ako obyčajne po Rusky...

1 komentár:

  1. to si robite srandu? ved je to uplne nepriehladne a ešte aj pomale!

    OdpovedaťOdstrániť