7. októbra 2011

Herný svet - časť 01

Táto stránka je zameraná čisto na sériu STALKER a bočne ešte sem-tam vydám nejakú to novinku o novom Metre. Tak to aj ostane! Ale kedže je teraz obdobie sucha, čo sa týka pokračovania stalkera, tak som sa rozhodol Vám každý mesiac napísať novinku, malé zhrnutie za posledný mesiac na hernej scéne.
V prvom čísle Vám iba predstavím, čo sa stane najbližšie dva mesiace. Onedlho nás čaká dosť drsný duel medzi Battlefield 3 a Modern Warfare 3. Môj osobný favorit je BF 3. Je to asi aj preto, že o BF 3 sa stále na webe objavujú nové a určite aj zaujmavé. Beta verzia je už nejaký ten týždeň spustená a my sa už nevieme dočkať, na plnú verziu, ktorá ma do pultov obchodov doraziť 25. októbra 2011. O novom Call of Duty zatiaľ veľa ale nevieme. Nejaké tie informácie na nete určite sú, ale oproti BF 3 som ich ani nezaznamenal. Niečo málo Vám rozpoviem o príbehu... Obidve hry sa vlastne odohrávajú v budúcnosti počas 3. svetovej vojny. Tak ako aj v CoD tak aj v BF zavítate do najväčších metropol sveta, čo znamená Londýn, Paríž, Berlín atd...
Dátum vydania CoD je stanovený 8. novembra 2011. Pridávam ešte video, ktoré vyšlo nedávno a opisuje nám čo, respektíve ako sa hreje nový Battlefield.
Pod videom ešte nájdete odkazy na trailery k obom hrám.
Odkazy :
           Trailer na Battlefield                            Trailer na Modern Warfare 3    
          Gameplay Battlefield                           Gameplay Modern Warfare 3 

2 komentáre:

  1. Ja skôr fandím MW 3. Kampaň u BF ma dosť sklamala za jej dlžku a za to, že bola dosť nudná. Uvidíme ako to bude u pokračovania

    OdpovedaťOdstrániť
  2. myslim, ze napad s tym Hernim svetom je celkom fajn. Ale pls, neodbocujte od stalkera a od metra 2033

    OdpovedaťOdstrániť