26. decembra 2011

...Dve zabudnuté prekvapenia...

Štedrý deň je už za nami, všetky darčeky sú rozdané a teraz sa pripravujeme na Silvestra nákupom rôznej nebezpečnej pyrotechniky. Ale jeden darček ste ešte nedostali. Pravdu-povediac, ani som nemal v pláne niečo takéto robiť. V deň, ked som rozbaľoval darčeky, tak ako aj vy, som si povedal:"A čo vy? Fanúšikovia najpopulárnejšej hry Ruska, čo dostanete odo mňa?"
Ta prvá vec - obrovský článok o Černobyle. Čo sa vlastne stalo, kedy sa to stalo, ako sa to vlastne stalo ??? Toto a ešte mnoho iného nájdete v tomto článku, ktorý bude vychádzať postupne. Zatiaľ som ho rozdelil na 3 časti, pričom by sa prvá mala objaviť na stránke 1. januára.
Tá druhá vec je taká malá súťaž, do ktorej sa môže zapojiť naozaj každý. Bude to 10 jednoduchých otázok, ohľadom sveta S.T.A.L.K.E.R.a. Súťaže sa dočkáte tak isto ako aj 1. časti o Černobyle, takže 1. januára. Takže teraz oprášte všetky 3 dieli, nahodte masku - ide sa naspäť do Zóny...

Edit - Do sekcie Tipy a triky bola pridaná nová rada ohľadom skrýši... presvečte sa sami.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára