[ MODIFIKÁCIE ]
Či už ste občasný návštevník alebo rodený fanúšik, určite ste spozorovali, že pre celú sériu existuje niekoľko desiatok, možno až stoviek modifikácií, ktoré do určite miery menia základnú hru. Niektoré zmeny sú veľké a zásadné, iné sú malé a nie až tak dôležité. V tomto článku si predstavíme mód Misery a jeho pripravovanú druhú verziu.
MISERY 1.0
MISERY 1.0
Modifikácia vyšla už pred nejakým tým časom a taktiež je zaradená aj do sekcie Modifikácie, kde si ju môžete stiahnuť, pozrieť gameplay a screenshoty. Je až kupodivu, ako veľmi je mód komplexný a graficky vyzerajúci. Úprava alebo zmena zasiahla každý aspekt hry a finálna verzia (verzia 1.0) patrí rozhodne medzi TOP najlepších módov pre Call of Pripyat.
Gameplay zmeny:
- Výber z 3 možných hrateľných postáv, pričom má každá svoje jedinečné vlastnosti a atribúty. Od toho potom aj závisí max. hmotnosť a vytrvalosť... Tú sú jednotlivé vlastnosti a roziely
- Viac než 40 nových zbraní
- Prepracovaná bola aj ekonomika v hre - menšie odmeny za splnené úlohy, menšia korisť z mŕtvych NPC
- Zmena AI, oprava niekoľkých bugov a veľa iného...
- Nový vzhľad mutantov, zbraní, NPC ... lepšia krv, redizajn oblekov
- Zmeny počasia a pridanie stovky nových textúr
- Kompletne prerobený HUD (ukazovatele zdravia a výdrže, minimapa, obsah zásobníka...)
- A iné...
Pridávam ENG let´s play...
Čo všetko je nové? To je ešte ťažko povedať, kedže na druhej verzií sa stále usilovne pracuje. Avšak niektoré pripravované zmeny nám už autori predstavili a my si ich pekne zopakujem. Nejakú veľkú revolúciu však nečakajte, o to nám predsa ani nejde. Prioritou je hrateľnosť, do ktorej spadá každá jedná časť hry. Od vzhľadu až po systém obchodovania a celkovej ekonomiky. Autori sa zamerali hlavne na publikum, ktoré má rado výzvy a nebojí sa pustiť do súboja s nebezpečnou Zónou.
Pripravované zmeny:
- Nový prepracovaný systém výdrže, ktorý odstráni maximálny počet hmotnosti. Nový systém vás bude nútiť rozhodovať sa, ako dlho budete cestovať a či vám výdrž vystačí
- Jedlo a celkovo všetky požívatiny sa budú rozdeľovať na "vyrobené v Zóne" a "privezené". Privezené jedlo bude drahšie a bez vedľajších účinkov. Vyrobené v Zóne bude lacnejšie ale môže mať nežiadúce účinky
- Pridanie nových efektov, zvukov, zbraní a munície
- NPC už s vami môžu bojovať aj nablízko a zraziť vás na zem.
- Korisť z padlých bude tentokrát závisieť aj od frakcie, hodnosti a profesie.
zdroj: http://www.moddb.com
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára